6 Mart 2010 Cumartesi

KAFTAN

Kaç gündür oturmak sistiyorum ama iki çift lafı bir araya getirip yazmakta zorlandım. Sizlere göstermek istediğim birşey vardı uzun zamandır. Fotoğrafları çekildi bekliyor ama bende hareket yoktu.
Bu kaftan olduğunu zannettiğim (Belki de sabahlık) giysiyi değerlendirmek istiyorum. Şöyle ki;
Askısıyla birlikte duvara asıp burda yaptığım şekliyle hareketendirmek istiyorum. Gelelim hikayesine, eşimin halasınadan kaldı bu giysi. Muhtemelen kendisi işledi. Malesef sağlığında görmemiştim. Görsem mutlaka sorardım. Öldükten sonra sandıktan çıktı. Kayınvalidem de bana verdi. Biraz güve yemiş yer yer. Ama işlemelerde bişey yok.
Bakar mısınız ne güzel işlenmiş. Çok zevkli bir kadındı Allah rahmet eylesin.
Not: İlk resimde görünen küçük ayaklar kızımın ayakları...

4 yorum:

  1. Cic Team sayfasında yorumunuzu gördüm. Beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim :)
    Bu arada kaftan muhteşem görünüyor.
    Sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  2. ne demek lafı bile olmaz. yaptıklarını her zaman beğenirim ama malesef her zaman yorum yazamıyorum. güzel haberlerini bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. güzel bir eser bu... değerlendir bencede ama elbiseye çevirebilirsen çok güzel olur gibi geliyor bana.. buda beline pens v.s. ile üzerine oturur bi şekil alabilir kollar özgün halinde kalabilir..

    YanıtlaSil
  4. ELBİSE OLARAK BEN DE DÜŞÜNDÜM AMA ŞU DİKİŞ KURSUNA BİR GİDEYİM ÖYLE ELE ALACAĞIM ARTIK. BOZMAK TA İSTEMİYORUM.

    YanıtlaSil