13 Temmuz 2010 Salı

KINA TEPSİSİ

Çok ara verdim biliyorum ama çok yoğun günler geçiriyoruz. Tuğba bloğunda bahsediyor sürekli. Ben de 2 çocukla artık ne kadar katkıda bulunabilirsem yardım etmeye uğraşıyorum. Hepsini zamanla göstereceğim ama tabi bazıları sürpriz, bazılarının da henüz fotoğrafını çekmedim. İlk olarak kına tepsisini göstermek istedim.
Elimizde eski bir tepsi vardı. Kırmızı satenden 2 yuvarlak kestik. Bunları kenarlarından teğelleyip tepsinin karşılıklı her iki tarafından da geçirip sabitledik. Kırmızı tülü de büzüp sıcak silikonla yapıştırdık. Silikonun üzerine de parlak boncuklar attık ki arada renk yapsınlar. Ortaya da kına tabağını silikonla yapıştırdık. Etrafına da pullu mendilleri dizince kına tepsimiz hazırdı. Tuğba inşallah beğenmiştir.


Tabi bunların hepsi küçük birer ayrıntı. Önemli olan sağlık, huzur ve mutluluk. Bundan sonra tek dileğimiz bu.

1 yorum: